Çorba
iç, zayıfla!
Yemeklerden önce içilen
çorbanın zayıflattığı yapılan araştırmalar
neticesinde kanıtlandı!
Amerikalı bilim adamları, mideleri çorba
ile şişen insanların sıradaki yemekleri
daha az yediklerini ve bu sayede aşırı
kilo almaktan kurtulduklarını söylediler.
Çorba diyetini gönüllüler üzerinde deneyen
Pennsylvania Eyalet Üniversitesi bilim
adamları, öğlen yemeğinde ana yemekten
önce çorba içenlerin, çorba içmeyenlerden
beşte bir daha az kalori aldıklarını
tespit ettiler. Ancak uzmanlar içilecek
çorbanın da düşük kalorili olması gerektiği
yolunda uyarıda bulundular. Örneğin
kremalı bir çorba içilirse tam tersi
etki yaparak toplam kaloriyi artırıp
kilo aldırıyor. Araştırmada sebze çorbası
gibi hafif kalorili çorba çeşitleri
kullanıldı.
Kaynak : e-kolay
|